Започатковуємо традиції святкування Днів мистецтва в дошкільному навчальному закладі
«Шекспір сказав: “Світ – театр і ми всі в ньому актори”. А Сковорода ще доповнив, сказав: “І кожен грає ту роль, на яку його поставили”. Я думаю, це правильно».
Богдан Ступка
Відповідно до вимог Базового
компонента дошкільної освіти у розділі "Світ мистецтва" освітньої
лінії «Дитина у світі культури» наголошено, що дитина сприймає і усвідомлює
мистецтво як результат творчої діяльності людини, вирізняє специфіку образу
мистецтва – образотворчого, музичного, танцювального, театрального,
літературного; виявляє власне ціннісне ставлення до мистецьких творів
художників, композиторів,музикантів, співаків, танцівників, режисерів, акторів,
поетів, письменників; виокремлює жанри народного, класичного і сучасного вітчизняного
та світового мистецтва: портрет, пейзаж, натюрморт; пісню, танець, марш;
спектакль у ляльковому, музично – драматичному, балетному театрі.
Пропоную внести до змісту
освітньої діяльності дошкільного навчального закладу мистецькі свята, які визначені світовою
спільнотою, а саме, 27 березня – міжнародний день театру, започаткований у 1948
році за рішенням ЮНЕСКО. Відзначають його як день професійного єднання митців
театрального мистецтва. У різних країнах світу він наповнюється мистецькими
подіями на сценічних майданчиках, театральними прем’єрами, фестивалями
творчості, тощо. Його святкування покликане підкреслити значення театру в
сучасному житті. Цей особливий вид мистецтва допомагає і дорослому, й дитині
глибше пізнати себе, свій внутрішній світ.
До дня театру варто провести цикл тематичних
занять та розваг, наповнити організовану діяльність театрально – ігровими
формами роботи з дітьми: «Театр – храм мистецтва», «Ми маленькі режисери»
«Ставимо спектакль, актори!» тощо. Доречно провести морально – етичні бесіди про театральний етикет.
Лариса Бондарчук,
методист ММК
Департаменту освіти
Вінницької міської ради
Немає коментарів:
Дописати коментар