Перекладач

Пошук

пʼятницю, 14 липня 2017 р.

Межі експериментального простору дитини

"Чим більше ми розширюватимемо межі експериментального простору для дитини – тим системнішими та глибшими будуть її загальні уявлення про світ"
Марія Башлик


Дослідницько-експериментальна робота комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 72 Вінницької міської ради» в рамках Всеукраїнського проекту «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі» (наказ МОН № 272 від 21.02.2017 р.) спрямована на створення такого середовища, яке б дозволило на практиці ґрунтовно реалізувати завдання Базового компонента дошкільної освіти у його варіативній частині «Комп’ютерна грамота» на сучасному рівні, інтенсифікувати освітній процес, збільшити швидкість сприйняття, розуміння та глибину засвоєння дитиною необхідних масивів знань. 
Принцип роботи педагогічного колективу - побудова навчально-виховного процесу на засадах розвивальної педагогіки й акценті на вивченні точних наук. Педагоги закладу вважають, що складні для дошкільників поняття потрібно доносити до дитини у цікавій, захоплюючій формі, вчити її здобувати знання самостійно. Цьому сприяють такі інтерактивні форми роботи, як пізнавально-розвивальне наукове шоу «Хімія – це просто!». Тут на дітей чекають дивовижні експерименти із підручних засобів, під час яких професор Колбочка у доступній формі розповідає малюкам про головні хімічні поняття.









Користі від таких дослідів багато: по-перше, малюки із подивом можуть зрозуміти, який великий і загадковий світ нас оточує. По-друге, на практиці познайомитися з елементарними  хімічними закономірностями. По-третє, традиційне дитяче прагнення щось утнути знаходить оптимальне мирне русло! 
Це краще, ніж будь-які фільми про чарівників!








Немає коментарів:

Дописати коментар